Tiger

Jo, jag överlevde helgen, galant gick det. Höstregattan blev bättre än vad jag trott, hade glömt hur mkt jag gillar kanot-tävlings-livet. Tidiga mornar, Bajja-Major, blöta kläder och kyla kan tillsammans med bl.a underbart folk bli helt toppen. Det är min grej, helt enkel, och jag har nog saknat det mer än jag trott. Sen att jag håller på att bli en riktig gamling och gick upp i D22 klassen är ju en annan sak, men ja, det var häftigt. Kanoter har hunnit provats, kapell köpts och pizzor med föräldrarna ätits.

Och bara för att det kan va kul och veta, så kan man (iaf jag) suga på en honungs halstablett i ca 1 h och 40 min, tristess i buss är inget problem för Jossan och mig.





Men det bästa av allt var nog tiden mellan 20-22.00 på söndags kväll

/S

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Vad hände mellan de tiderna då? :)



svara i min blogg..

2008-09-22 @ 15:33:10
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi..ja, pennsäter :P mysigt med tävlig, saknar de & er.

Kram

2008-09-23 @ 19:22:08
URL: http://liinha.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja..längtar så. Kommer ner med tåget 15:40

kram

2008-09-30 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0