Eller ?

Oj, man kan iaf säga att mycket har hänt, annars vore det nåt fel. Livet här på KG rullar på rätt skönt, vi är glada å trivs ihop. Ettorna har visat sig vara skönare prickar än ja trott, rätt humoristiska faktiskt . 

Jag har hunnit med att vara ute och övernattat med Natur & Friluftsliv B gruppen ute vid Stendörren, haft sönder min mobil, vart på sjukt roligt överaskningskalas och haft mysiga tv-kvällar.

Imorn åker jag till Jönköping, det hör liksom till att va där minst en gång om året. Det är dags för årets sista tävling, och för mig min andra för hela säsongen. Kan inte direkt påstå att jag är jätte taggad, men det ska bli kul och mysigt, att få bo med klubben, träffa alla kanotkompisar och ja, va där man brukar va, på kanottävling. 

Planer smids, det är nämligen så att jag blir ett år äldre på måndag, och det ska firas. Just detta står för dagens största garv och missförstånd.

Och om en vecka är jag tillbaka där jag kommer ifrån, obeskrivligt skönt. 

Sen får jag inte glömma dej..

skolavslutning 08


/ S




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0