My Number One

Detta med badhus. Det är blött, det är varmt, det är nakenhet, det är tovor i håret, det är blåmärken lite både här och där, det är omtumlande resor nedför forsar. Det är tant-rumps-jagande och det är kallsupar.
Men allra mest är det barnsligt roligt.

Min brödklumpsvän från Timrå, Lina, har varit och hälsat på. Trevligt var det , ohja. ♥

I morgon är det vad jag skulle kalla veckans bästa dag, och på schemat står det bowling.
Team red har utmanat lag blå, och vi är revanch sugna så det skriker om det! 

lag blåLag rött


Annars så fortsätter jag att möla bullar när jag inte har något bättre för mig, men egentligen så finns det nog inte så mycket som är bättre, än min egna bulle ♥

David






Kommentarer
Postat av: David

babe, lycka till på bowlingen! Du är bäst oavsett!:)

2008-11-13 @ 22:29:23
URL: http://backmans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0